Vidaron - połączenie nowoczesnej strony produktowej i e-commerce
Cel
Nowoczesna strona internetowa dla lidera w kategorii ochrony drewna
Branża
Chemia, Dom i ogród
Platformy
Zaprojektowaliśmy nowy serwis internetowy marki Vidaron- lidera w kategorii produktów ochrony drewna. Serwis łączy cechy tradycyjnej strony produktowej oraz nowoczesnego systemu e-commerce.
Poprzedni serwis marki projektowany był w roku 2015 i znacząco odstawał od aktualnych standardów użyteczności oraz oczekiwań wizualnych.
Jednak wciąż był źródłem wiedzy dla użytkowników produktów Vidaron oraz ważnym elementem procesu zakupowego. W serwisie brakowało również funkcji e-commerce oraz wygodnych narzędzi pomagających w dobrze lub porównaniu produktów.
Priorytety
- Użyteczność
- Dostęp do informacji
- Nowoczesna strona produktowa
- Czytelny blog i część contentowa
- Projekt spójny z brand guide marki
- Nowoczesny design
Architektura informacji
Nowy serwis zaprojektowaliśmy łącząc cechy nowoczesnych stron produktowych z najnowszymi trendami w systemach e-commerce.
Strona główna pozwala zapoznać się z szeroką ofertą contentową serwisu, gamą produktów, oraz skorzystać z narzędzi wspierających wybór odpowiedniego produktu.
Nawigacja rozprowadza użytkownika po najważniejszych podstronach - listingu produktów, poradniku, liście sklepów, informacjach o marce, technologiach, gwarancji i kontakcie.
Projekt wizualny
Projekt graficzny wykorzystuje najbardziej charakterystyczną barwę marki Vidaron - ciemną zieleń. Dzięki temu użytkownik natychmiast łączy serwis ze światem marki. Stosowane kolory sprzyjają czytelności i przyswajaniu informacji.
Cały projekt jest bardzo czytelny i przejrzysty, łatwo odnaleźć niezbędne informacje i dodatkowe interesujące treści.