Vidaron - połączenie nowoczesnej strony produktowej i e-commerce

Cel

Nowoczesna strona internetowa dla lidera w kategorii ochrony drewna

Branża

Chemia, Dom i ogród

Platformy

Zaprojektowaliśmy nowy serwis internetowy marki Vidaron- lidera w kategorii produktów ochrony drewna. Serwis łączy cechy tradycyjnej strony produktowej oraz nowoczesnego systemu e-commerce.

Poprzedni serwis marki projektowany był w roku 2015 i znacząco odstawał od aktualnych standardów użyteczności oraz oczekiwań wizualnych.

Jednak wciąż był źródłem wiedzy dla użytkowników produktów Vidaron oraz ważnym elementem procesu zakupowego. W serwisie brakowało również funkcji e-commerce oraz wygodnych narzędzi pomagających w dobrze lub porównaniu produktów.

Priorytety

  • Użyteczność
  • Dostęp do informacji
  • Nowoczesna strona produktowa
  • Czytelny blog i część contentowa
  • Projekt spójny z brand guide marki
  • Nowoczesny design

Architektura informacji

Nowy serwis zaprojektowaliśmy łącząc cechy nowoczesnych stron produktowych z najnowszymi trendami w systemach e-commerce.

Strona główna pozwala zapoznać się z szeroką ofertą contentową serwisu, gamą produktów, oraz skorzystać z narzędzi wspierających wybór odpowiedniego produktu.

Nawigacja rozprowadza użytkownika po najważniejszych podstronach - listingu produktów, poradniku, liście sklepów, informacjach o marce, technologiach, gwarancji i kontakcie.

Projekt wizualny

Projekt graficzny wykorzystuje najbardziej charakterystyczną barwę marki Vidaron - ciemną zieleń. Dzięki temu użytkownik natychmiast łączy serwis ze światem marki. Stosowane kolory sprzyjają czytelności i przyswajaniu informacji.

Cały projekt jest bardzo czytelny i przejrzysty, łatwo odnaleźć niezbędne informacje i dodatkowe interesujące treści.

Inne Case Studies