Strategia

Każdy punkt styku z Twoim produktem to miejsce, gdzie może dziać się magia. Dbamy więc, by reprezentować holistyczne podejście do budowanych doświadczeń przygotowując szczegółowy plan realizacji zebranych potrzeb.. Znając strategię jesteśmy w stanie dobrać odpowiednią taktykę. W tym celu tworzymy scenariusze i diagramy obrazujące koncepcję doświadczenia oferowanego przez Twój produkt. Preferujemy pracę z klientem, organizując stacjonarne lub zdalne warsztaty.

Flow

W ramach budowy strategii produktu, tworzymy koncepcję realizacji doświadczenia użytkownika. Wspólnie (również metodą warsztatową) określamy punkty styku z produktem, mejsca i czas interakcji, potrzeby reakcji systemu, obsługi oraz formy komunikacji z użytkownikiem. Dzięki temu jesteśmy w stanie zastanowić się, jak zoptymalizować scenariusz doświadczenia użytkownika, tak aby zadowolić użytkownika, realizować Twoje potrzeby oraz optymalizować koszta związane z obsługa produktu.

User journey

W ramach tworzenia szczegółowej mapy interakcji z produktem, rozpisujemy każdy z punktów styku użytkownika z produktem. Zastanawiamy się co powinniśmy pokazywać użytkownikowi, jak się z nim komunikować, jakie potrzeby biznesowe realizować oraz jak kierować dalszymi poczynaniami zarówno użytkownika jak i produktu.

Kolejna faza projektu:

arrow-right

Button