Gang Słodziaków 2 Aplikacja mobilna dla dzieci

Cel

Zaprojektowanie nowej aplikacji wspierającej kampanię "Gang Słodziaków"

Branża

Żywność, E-commerce, Dzieci

Platformy

Gang Słodziaków to jedna z najpopularniejszych akcji marketingowych organizowanych przez największą polską sieć handlową - Biedronka. Co roku w akcji biorą udział miliony klientów.

Zostaliśmy poproszeni o zaprojektowanie UX i UI aplikacji w imieniuAgencji Huta 19. Zobacz, co przygotowaliśmy!

Wyzwanie

Dzieci powinny czytać jak najwięcej, aby nauczyć się nowych słów i struktury zdań. Zaprojektowaliśmy grę, w której młody gracz wspólnie z rodzicami czyta krótkie historyjki, a na ich podstawie podejmuje proste decyzji o wyborze ścieżki w lesie Słodziaków. W trakcie zabawy gracz odkrywa kolejne mini-gry, za zwycięstwo w których może zdobyć wirtualne maskotki Słodziaków.

Story design

Aplikacja wspierała kampanię główną, w której celem było zebranie prawdziwych maskotek - Słodziaków. Gra pozwala na zdobycie ich w wirtualnym świecie. Nasza historia to gra w chowanego ze Slodziakami! Znajdź je wszystkie!

UX Design

Cały projekt rozpoczął się od kompletnego projektu architektury. Przygotowaliśmy ponad 200 ekranów prototypów i kilka ścieżek użytkowników. Skupiliśmy się na młodych użytkownikach, ponieważ byli oni naszą główną grupą odbiorców.

UI Design

Aplikacja zawiera ponad 150 unikalnych scen.

To całkiem sporo, prawda?Zaprojektowaliśmy cały interfejs użytkownika zarówno w trybie pionowym, jak i poziomym. Ponieważ aplikacja miała działać na wszystkich dostępnych telefonach, musieliśmy wziąć pod uwagę różne proporcje ekranu - od najnowszych telefonów iPhone i Android, po stare smartfony z ekranami o proporcjach 4:3.

Aplikacja została zaprojektowana dla dzieci w wieku 5-9 lat. Jaki mógłby być najlepszy sposób na ich przyciągnięcie? Gry!

Game design

Dla naszych młodych użytkowników zaprojektowaliśmy 12 prostych gier. Gracze muszą przedzierać się przez labirynty, znajdować słowa i litery, rozwiązywać łamigłówki i sadzić drzewa.

Efekty

Aplikacja została pobrana przez ponad 100 000 użytkowników. Kampania odniosła duży sukces, a nasz projekt został zaadapotowany na innych rynkach - w Portugalii i Kolumbii.

Sprawdź jak to wygląda na Twoim telefonie

Inne Case Studies